اسلایدر

اگه عقل نبود ...

درد و دلها, و داستان غم انگیز _Pretty Boy story

داستان واقعی زیباترین پسر شهر _ The true story of the most beautiful boy

اگه عقل نبود ...

اگه عقل نبود ...

 

اگه همه دیوانه به دنیا می آمدن


 چی می شد  .....؟؟؟


زندگی چطور می شد؟


تحصیل چطور میشد؟


کسب و کار چطور می شد؟


دین چطور می شد؟


سیر کردن شکم چطور می شد؟


خونه ، پوشیدنی ، و ....


و شهوت چطور می شد؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت20:01---11 آذر 1395
ببخشید ی چیز دیگه الان چند سالته چیکار میکنی هنوز هم اون زیبایی گذشته رو داری؟
پاسخ:بزن پروفایلم همه چیزو نوشتم . الان تو پخش مواد غذایی هستم آره واقعیتش نمیتونم دروغ بگم همه چیز در مورد کودکی نیست نصف داستانهام در مورد خدمت سربازی و بعد از اون یعنی تا ازدواجه . الان هم نامزد دارم و 4 دی ماه جشن عروسیمونه


علي
ساعت0:18---5 آذر 1395
اقاي محمد باقر من نوشتهاي کوتاهي که مينويسي دوست دارم ولي يه پيشنهاد بجاي اينکه بنويسي اگه فلان چيز نبود چي ميشد اگه ميشه يه مقدار هم از معصوميت کودکي بنويس يعني کمي ما رو به دوران کودکي بر گردون مثلا جايي از داستانت که نوشته بودي با کت و شلوار مثل يه داماد کوچيک بودم ياد بچگيه خودم افتادم و چند دقيقه به ياد کودکيم گريه کردم کلا دوست دارم مارو به ياد کودکيه از دست رفته بندازي
پاسخ:چشم به خدا وقتم کمه ، یه نهار فرصت میکنم بنویسم برادرم میره نهار من کامپیوترو روشن میکنم مطالب کوتاهو زود مینویسم ، در مورد داستان هم که گفتم قبلا نوشتم زود میزارم وبلاگ ، باشه چشم حتما مینویسم اما شاید یکم دیر دیر شد


شوگان
ساعت20:22---3 آذر 1395
بنظر من دنیا همینجوری میشد که الان هست.
پاسخ:واقعا هم راست میگی بی عقل زیاده ، یه آدم غیر عادی رو تصور کن ببین اگه همه مثل اون بودن چطور میشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 2 آذر 1395برچسب:به قلم محمد باقر ,,, اگر نبود, ] [ 15:52 ] [ محمد باقر ] [ ]